مشكلة مجننانى فى pes 13

السلامـ عليكمـ ورحمة الله وبركاته ... أخوانى الأعزاء أنا بلعب لعبة بيس 13 لكن التحكم فى اللاعبين سيىء جدآ الدفاع شووووارع بلاعب الكمبيوتر أعلى مستوى وبكون كسبان الماتش 2 /

أضف رد

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
10-19-2012, 11:31 PM   [1 (permalink)]
مصطفى الجوكر
:: لاعب منضم حديثا ::
مصطفى الجوكر is on a distinguished road

PES 2013

افتراضي مشكلة مجننانى فى pes 13

السلامـ عليكمـ ورحمة الله وبركاته ...

أخوانى الأعزاء أنا بلعب لعبة بيس 13 لكن التحكم فى اللاعبين سيىء جدآ الدفاع شووووارع بلاعب الكمبيوتر أعلى مستوى وبكون كسبان الماتش 2 / 0 وعارف أن الماتش هيخلص تعادل أو فوز للكمبيوتر وبالفعل يحدث أى ثرو باص بيعدى من دفاعى كأن لم يكن هناك لاعبين الفاولات للكمبيوتر بنسبة 98% جوووووووون لما بعمل باس للاعب عندى بتروح الكورة للاعب تانى خالص الثروهات مش بتعدى للاعبينى كأن الكمبيوتر حاطط دفاع مسلح أنا بحب جدآ بيس 10 لكنى زهقت منها خالص من ساعة ما طلعت ومش بغيرها لأنها الأفضل من وجهة نظرى فى كل أصدارات البيس من حيث التحكم وكل شىء فى اللعبة وأنا غيرتها علشان بحب التنقلات الجديدة للاعبين فهل يوجد حل للعبة بيس 13 من حيث التحكم فى اللاعبين ولا دا عيب من اللعبة أصلآ وأتمنى من أحد يلعب بيس 13 يضع صورة لكيفية ضبط البروفايل باللعبة علشان أقارنه عندى وأشوف أيه الحكاية اللى جننتنى دى ...

la;gm l[kkhkn tn pes 13

رد مع إقتباس
Level: 56
вαḑя мσuhαммєď غير متواجد حالياً
вαḑя мσuhαммєď    
مشاركة رقم: ( 2 (permalink) )
10-20-2012, 02:26 AM , 
ديه مش مشكلة يا معلمـ

ده الجيم بلاى بتاع بيس 13 هو كده وديه مشكلة ان اى ثرو يضرب الدفاع
والناس بتحب الموضوع ده اصلاً عشان بيسهل اللعبة مع انى مش بحبه اصلاً
ماعلينا مشكلة الفاول انها 98 % جول برضه من الجيم بلاى بس فيه حل من عندى بجربه شخصياً
بوص حدد لاعب وهاته ناحية الزاوية المتوقع يشوط فيها الكمبيوتر الفاول ووقف اللاعب واول مايشوط الكورة دوس على الباس او الشوط واللاعب هيصدها بدماغه مع الحارســ ... طريقة مجربة مية فى المية ^^
Level: 2
مصطفى الجوكر غير متواجد حالياً
مصطفى الجوكر    
مشاركة رقم: ( 3 (permalink) )
10-20-2012, 11:22 PM , 
أشكركـ اخى العزيز ولكن كدة الجيم بلاى مش تمام خالص والتحكم سيىء ومش بعرف أحافظ على النتيجة ومش بحب ألعب مستوى أقل ... وكمان الحكامـ كل حاجة يصفروا وأنذارات كتيرة ... طيب لو سمحت فى أعدادات الضبط أخلى أيه تلقائى وأيه يدوى ومستوى الدعمـ أخليه أيه والتحكم فى اللاعبين الأخرين أخليه تلقائى ولا يدوووى ...

Level: 12
a n g l e غير متواجد حالياً
a n g l e    
مشاركة رقم: ( 4 (permalink) )
10-21-2012, 12:35 AM , 
بص يا برنس جرب كده تخلي مستوى الدعم علي 3 واللاعبين تحكم تلقائي تسديدة تلقائي و وتزحلق عادي

واقولك علي حل مشكلة الثروهات الي بتضرب الدفاع
امسك اللاعب الي هو هتلاقيه بيجري كده لقدام وشاكك 90 في المية ان الثرو هيتلعبله امسكه بالتحكم اليدوي بتاعك انت في اللاعب الي معاك ويستحسن يكون قلب الدفاع وادخل علي الي معاه الكورة بزرار المربع بكده تكون مكتف الي هيتلعب ليه الثرو ويستحسن تكون قدامه بشوية وتكون كمان ضاغط علي الي معاه الكرة و60 في المية لاعب الكمبيوتر الضاغط هيقطع الكورة
وحاول توسع الكاميرا شوية وانت بتلعب علشان تكشف كل لعيبتك وحاول تلعب ثروهات طويلة هوائية او رفعات
وتغيير الملعب كمان نتيجته حلوة
يا رب اكون افدتك
مصطفى الجوكر    
مشاركة رقم: ( 5 (permalink) )
10-21-2012, 01:50 AM , 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a n g l e مشاهدة المشاركة
بص يا برنس جرب كده تخلي مستوى الدعم علي 3 واللاعبين تحكم تلقائي تسديدة تلقائي و وتزحلق عادي
واقولك علي حل مشكلة الثروهات الي بتضرب الدفاع
امسك اللاعب الي هو هتلاقيه بيجري كده لقدام وشاكك 90 في المية ان الثرو هيتلعبله امسكه بالتحكم اليدوي بتاعك انت في اللاعب الي معاك ويستحسن يكون قلب الدفاع وادخل علي الي معاه الكورة بزرار المربع بكده تكون مكتف الي هيتلعب ليه الثرو ويستحسن تكون قدامه بشوية وتكون كمان ضاغط علي الي معاه الكرة و60 في المية لاعب الكمبيوتر الضاغط هيقطع الكورة
وحاول توسع الكاميرا شوية وانت بتلعب علشان تكشف كل لعيبتك وحاول تلعب ثروهات طويلة هوائية او رفعات
وتغيير الملعب كمان نتيجته حلوة
يا رب اكون افدتك
أشكرك أخى العزيز على مشاركتك معى وأنا بالفعل عامل الدعم على 3 ولكن التحكم يدوى علشان كانت تلقائى وبرضوا الدفاع سيىء والتزحلق عامله قوى هخليه عادى وبالنسبة للكاميرا أنا مخليها مفتوحة فعلآ ولكن الثرو العالى فى اللعبة دى فكسان كان فى بيس 10 بستلم الكورة من الجون وأعمل ثرو عالى تروح للمهاجم بتاعى بشكل رائع لكن فى بيس 13 بحس أن الكورة تقيلة على رجل اللاعب ومش بيرفعها بالقوة المطلوبة للوصول للاعب المحدد وفى بيس 10 كنت بنقل ملعب بشكل رائع لكن فى بيس 13 نقل الملعب تعبااااااااااااان وأنا بضغط على اللاعبين لكن مش بستخدم المربع خالص بستخدم الأسهم فقط ...
مصطفى الجوكر    
مشاركة رقم: ( 6 (permalink) )
10-23-2012, 11:42 PM , 
أشكركمـ أخوانى على مشاركتكمـ معى والحمد لله دلوقتى أحسن بكتير من الأول وظبطت معايا بشكل كبير ...

مشكووووووور كتير يارجالة ...

( حد يجى يلاعبنى Pes 13 ) هههههههه

Level: 3
okpa غير متواجد حالياً
okpa    
مشاركة رقم: ( 7 (permalink) )
11-03-2012, 09:58 AM , 
انا فعلا سمعت انا دفعاات 13 قوية لكن مع التجربة طلعت شوارع

مصطفى الجوكر    
مشاركة رقم: ( 8 (permalink) )
11-04-2012, 02:54 AM , 
إن شاء الله يكون فى تظبيط أكتر للجيم بلاى فى بيس 2014
Level: 10
zizo11 غير متواجد حالياً
zizo11    
مشاركة رقم: ( 9 (permalink) )
11-04-2012, 10:30 AM , 
يا جدعان الضغط وطريقة الدفاع عندكوا بقت قديمة خلاص استاذ سامح منزل هنا موضوع لبيس 12 طريق الدفاع والهجوم واظن مش هيعدي علينا بيس بسهولة بيس 12 بس الحمد لله بطريقتة دي الواحد اتطور كتيييييير

انا جبتلكوا الموضوع علشان تستفادو منوا واي خدمة

http://www.pesegy.com/vb/showthread.php?t=44081
مصطفى الجوكر    
مشاركة رقم: ( 10 (permalink) )
11-15-2012, 12:41 AM , 
جارى مشاهدة الموضوع ... تسلم أخى العزيز

أضف رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مجننانى, مشكلة, pes